ساخت وبلاگ خرید از بانه لوازم جانبی موبایل گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تاچ ال سی دی سامسونگ تلویزیون کولرگازی گری یخچال بوش خرید کپسول آتش نشانی زبان بازرگانی لوازم خانگی طراحی بنر متحرک هاست سی پنل ماشین ظرفشویی ال جی ماشین لباسشویی ال جی خرید تلویزیون کولرگازی میتسوبیشی نمونه سوال امتحانی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
راحت فایل
آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسیمخاطب فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند مدرس عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از 10 اپلیکیشن موبایلی موفق ملزومات پخش کننده MP4 و PDF دسترسیذریافت آنی لینک دانلود به

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی
Learn how to create a custom mobile application with no codecs
آ»وزش موبایل مارکتینگ
آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل
موبایل
ساخت اپلیکیشن اختصاصی
ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی
فیلم آموزش موبایل مارکتینگ
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیز را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:دریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: بیش از ۷۰۰ مگابایت فیلم؛ سورس و جزوه آموزشی

چند ساعت در روز با موبایل خود کار می کنید؟ و چند ساعت تلویزیون می بینید؟!

  • چرا دیجی کالا فقط برای اپلیکیشن موبایلی خود در تلویزیون تبلیغ کرد؟
  • آیا می دانید کافه بازار مدعی است که بیش از ۱۰% ترافیک و پهنای باند ایران را در دست دارد؟
  • آیا می دانید موبایل مارکتینگ تنها راه موفقیت کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟
  • آیا می دانید هزینه طراحی یک اپلیکیشن موبایل چند میلیون تومان است؟

مزایای این ویدیو آموزشی:

  • یادگیری ۳ راه فوق العاده برای ساختن یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی
  • یادگیری جدیدترین متدهای موبایل مارکتینگ در افزایش فروش
  • حداقل ۱۰ میلیون تومان صرفه جویی در هزینه های کسب و کار نظیر برنامه نویسی موبایل
  • استفاده و آشنایی با تجربیات موفق در این حوزه

اگر مدتها در آرزوی داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی برای کسب و کار خود هستید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید.
یا اگر کسب و کاری موفق دارید و می خواهید به حوزه موبایل مارکتینگ وارد شوید و مشتریان جدید بیابید.این ویدیو دقیقا برای شما است.

سوالات متداول

۱- من می خواهم نسخه Full HD فشرده نشده برایم پست شود؟

شما می توانید پس از خرید آنلاین نسخه دانلودی در بخش توضیحات درخواست خود را اعلام نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و پس از دریافت مابه تفاوت هزینه پست پیشتاز و بسته فیزیکی برای شما ارسال کنند.

۲- آیا این آموزش ها در ایران کاربردی و اجرایی هستند؟

بله کلیه موارد مطرح شده در این آموزش حاصل تجربه عینی من در بازار کار ایران می باشد.تمام مطالب گفته شده قبلا اجرا شده‌اند و بدون شک می‌تواند در موفقیت شما در بازاریابی با موبایل در حداقل زمان موثر باشد.

۳- آیا اپلکیشن های ساخته شده با این آموزش کاربردی و موثر هستند؟

ما ثابت می کنیم که ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار از این فرآیند و چارچوب برای برنامه موبایلی خود استفاده کرده اند

برخی از مطالبی که در این ویدیو آموزش داده می شود:

  • ۳ راز برای ساخت اپلیکیشن اندرویدی و ios بدون نیاز به کدنویسی :
    برنامه نویسان هرگز این روش ها را به شما نخواهند گفت
    دموی نمونه های موفقی که با این روش ساخته و در کافه بازر یا سیب چه عرضه شده اند
    بدون کدنویسی و در کمترین زمان ممکن یک اپلیکیشن حرفه ایی برای خود بسازید
    و…
  • تکنیک های موبایل مارکتینگ:
    هرم موبایل مارکتینگ
    ترفند ساخت ussd بدون پرداخت هزینه نظیر *۷۸۹*۲# اختصاصی برای شما
    شبکه های اجتماعی موبایلی ؛ QR و درگاه هایی که باید بدایند
    و…
  • امکانات و نکات حیاتی که در اپلیکیشن موبایلی خود باید رعایت کنید:
    ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار چه نوع اپلیکیشن هایی هستند؟
    آنالیز گام های سایت های بزرگ نظیر شیپور ؛ دیوار ؛ ورزش۳ و… در موبایل مارکتینگ
    ترفندهای بازاریابی در تلگرام
    و…
  • یک سورپرایز در اول کارگاه(نتیجه ۵ تا ۷ سال تحقیق)مهمترین راز در موفقیت یک استارتاپ چیست؟
    بررسی موفقیت دیجی کالا ؛ آپارات ؛ کلوپ و….
    ۵ اصل حیاتی یک کسب و کار که موفقیت استارتاپ شما را تضمین می کند
    و…

با خرید این ویدیو دقیقا چه چیزهایی کسب می کنم؟

فیلم با کیفیت از کارگاه حضوری
جزوه و پاورپوینت گام به گام کل کارگاه
دریافت صوت ضبط شده کارگاه
دانلود آنی کل محصول به محض خرید
و یک سورپرایز ویژه!

دانلود دموی فیلم موبایل مارکتینگ

آیا مبلغ این فیلم آموزشی مناسب است؟

۶۸ هزار تومان بسیار بسیار ارزان است. توجه کنید این یک کارگاه تئوری نیست و برای اولین بار به صورت حضوری برگزار می‌شود مثلا اگر فقط بتوانید یک اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود ایجاد کنید حداقل ۵ میلیون تومان در هزینه های برنامه نویسی خود صرفه جویی کرده اید این درحالی است که اصلی ترین نکات در بازاریابی موبایل نیز در کلاس مطرح می شود. آیا ارزش این سرمایه‌گذاری را ندارد؟

شاید بپرسید!

با دیدن یک فیلم آموزشی نمی توان مهارتی آموخت!
نظر شما شاید درست باشد. اگر آموزش های ارائه شده صرفا جمع‌آوری مطلب از کتاب‌های داخلی و خارجی باشد مطالب شاید کابردی نباشد. ولی شما با یک مدرس یا آموزشگاه کار نمی کنید و از کسی آموزش می‌بینید که تا به حال بیش از ۶۰۰ وب سایت و برنامه موبایلی راه اندازی و به ده ها شرکت ایرانی مشاوره داده است و به طور عملی و دقیقا با وضعیت کسب و کارهای آنلاین و مشکلات آن‌ها آشنا است. مهم‌تر از آن، ارائه دهندگان دوره انحصاری موسا مارکتینگ راهکارهای حل این مشکلات را نیز بارها آزموده اند و به آن آشنا هستند.

شما را نمی شناسم!
اگر هنوز در کارگاه های ما شرکت نکرده اید یا کتاب ها و سایر محصولات را ندیده اید توصیه می کنم ادامه این صفحه را نخوانید! و همینجا خرید را متوقف کنید و چند دقیقه در صفحه اول سایت برخی از مقالات آموزشی ما را بخوانید یا اینکه فصل اول کتاب انفجار با دست خالی را از اینجا دانلود کنید یا در نهایت ۱ دقیقه زمان بگذارید و ویدیو معرفی بالا را ببینید!

پس از مشاهده ویدیو آموزش موبایل مارکتینگ چه توقعی می توانم از خودم داشته باشم؟

در کمترین زمان ممکن می توانید یک اپلیکیشن موبایلی حرفه ایی برای خود طراحی کنید
فروشتان به سرعت افزایش می‌یابد
بسیاری از ابزارهای مهم نظیر اپلیکیشن ؛ QR ؛ USSD و… را بدون هزینه در بازاریابی خود استفاده می کنید.
کسب و کار شما با کاربران بسیار بیشتری روبرو خواهد شد و خیلی سریع پیشرفت خواهید کرد.
حتی خودتان هم می توانید برای دیگران خدمات مشابه ارائه کنید و سود مناسبی هم کسب کنید.

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی:

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:ذریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: حدود ۳۲۰ مگابایت فیلم از اپیزود موبایل مارکتینگ از سری مهارت های موسا مارکتینگ در افزایش فروش

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی



:: برچسب ها : آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی. ,
ن : مهندس موسوی
ت : شنبه 5 بهمن 1398

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران


مشخصات فایل

تعداد صفحات 29
حجم 3079 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم پایه


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران جهت رشته علوم پایه در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش



اقلیم به شرایط آب و هوایی یک منطقهٔ جغرافیایی نظیر دما، رطوبت، فشار اتمسفر، باد، بارش و سایر مشخصه‌های هواشناسی در مدت زمانی نسبتاً طولانی نسبت داده می‌شود. در هواشناسی معمولاً شرایط حال حاضر آب و هوا مورد بررسی قرار می‌گیرد در حالی که در اقلیم‌شناسی مشخصه‌های درازمدت آب و هوا مورد توجه‌است.

فهرست مطالب:
شناخت آب و هوای ایران در ماه های سال


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: برچسب ها : دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران . ,
ن : مهندس موسوی
ت : جمعه 4 بهمن 1398

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی جلسات غني سازي روابط زناشويي با 4 پرسشنامه و 8 جلسه


مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 248 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی جلسات غني سازي روابط زناشويي با 4 پرسشنامه و 8 جلسه


مهارتهاي غني‌سازي روابط زناشويي (متغير مستقل) در 8 جلسه آموزش داده شد که شرح جلسات در زیر آمده است.

شيوه اجراي مهارتهاي غني‌سازي روابط زناشويي
جلسات روند جلسه
جلسه اول معارفه، برقراري ارتباط اوليه، اجراي پيش‌آزمون، گرفتن تعهد، آشنايي با اصول و مقررات و اهداف جلسات، ارائه تكليف
جلسه دوم
جلسه سوم مرور تكاليف جلسه قبل آموزش مهارت خود ابزاري (مهارت دوم) و مهارت همدلي (مهارت سوم)، ، مدل‌سازي مهارتها براي اعضاء، ارائه تكليف
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم مرور تكاليف جلسه‌ي قبل، آموزش مهارت تغيير خود، آموزش مهارت تغيير همسر، مدلسازي مهارتها، ارائه تكليف
جلسه هفتم
جلسه هشتم بررسي تکليف جلسه‌ي قبل، آموزش مهارت نگهداري و تداوم، اختتام جلسات، اجراي پس‌آزمون، تعيين زمان مرحله‌ي پيگيري


ابتدا از طريق نصب آگهي، برگزاري دوره آموزش مهارتهاي زناشويي به اطلاع مراجعين رسيد و از علاقمندان ثبت نام بعمل آمد. سپس پيش‌آزمون اجرا گرديد و شرکت‌کنندگان به دو گروه تقسيم شدند. گروه آزمايش در دوره‌ي 8 جلسه‌اي شرکت نمودند و مجموعاً در يک ماه آموزش داده شدند. در پايان جلسه‌ي هشتم، پس ‌آزمون اجرا گرديد. پيگيري نيز پس از 1 ماه بعمل آمد.


فرمت جلسات غني سازي روابط زناشويي

جلسه‌ي اول
اهداف: 1- معارفه2-اجراي پيش‌آزمون 3-برقراري ارتباط 4-آشنا کردن شرکت¬کنندگان با اصول و مقررات و اهداف جلسات، 5-گرفتن تعهد،


روند جلسه: ابتدا رهبر گروه خود را معرفي کرد. سپس در مورد آزمون و پرسشنامه‌ها براي اعضا توضيحاتي ارائه ‌گرديد و اهميت آن و نحوه‌ي پاسخگويي توضيح داده شد و پرسشنامه اجرا شد.


سپس اعضاي گروه خود را معرفي کردند و تاريخجه مختصري از زندگي خويش (مدت ازدواج، تعداد فرزندان و شغل و ...) بيان نمودند. بعد از معارفه، رهبر گروه درباره‌ي مقررات گروه نظير رازداري، شركت در تمام جلسات و تعهد به ادامه‌ي كار و غيبت نكردن صحبت کرد. سپس از زوج‌ها در مورد اثر ارتباطات زناشويي و نحوه‌ي تعاملات زوجين بر ايجاد احساس خوشبختي سوال مي‌شود و نظر چند نفر مورد بحث قرار گرفت. در ادامه رهبر گروه توضيحات تكميلي را در مورد اهميت نحوه ارتباط صحيح، در زندگي زناشويي ارائه کرد و تلويحاً اشاره شد كه بسياري از مشكلات زوجها از شيوه هاي نادرست ارتباط ناشي مي¬شود. از زوج‌ها نيز خواسته شد مثالهايي در مورد چگونگي تأثير ارتباط نادرست بر ايجاد مشكلات زناشويي مطرح كنند.


سپس رويكرد غني‌سازي ارتباط براي اعضا معرفي شد و اهداف آموزش غني‌سازي ارتباط براي اعضا بيان شد. از اعضا تعهد و توافق گرفته شد كه در همه‌ي جلسات شركت كنند و تكليف ارائه شده را بخوبي اجرا كنند تا نتايج دلخواه بدست آيد. در پايان تكليف ارائه شده و جلسه جمع‌بندي مي‌شود و خاتمه مي‌يابد. قبل از خاتمه زمان جلسه بعدي يادآوري شد.

تكليف: اعضاء مكلف شدند فهرست سلسله مراتب هدفها را كه حاوي مهمترين اهدافي است كه مي‌خواهند در پايان جلسات به آن برسند، به صورت فردي فراهم كرده و درجلسه بعد در گروه ارائه دهند. همچنين در فاصله بين دو جلسه، به شيوه‌ي ارتباط با همسرشان(نحوه‌ي گفتگوي كلامي و رفتار غير كلامي) فكر كنند و در صورت امكان نقاط قوت و ضعف آن را يادداشت نمايند، همچنين شيوه‌هايي را كه به نظرشان مطلوب مي‌رسند، نيز يادداشت كنند و در جلسه بعد ارائه¬كنند. بدين منظور كاربرگ شماره 1، ارائه شد و از اعضا خواسته شد تا آن را تا جلسه بعدي تكميل نمايند و همراه بياورند.


شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.


فهرست مطالب
شيوه‌ي اجراي متغير مستقل: 1
مقياس شادماني زناشويي(MHS) 2
پيوست2 4
پرسشنامه رضايت زناشويي انريچ (ENRICH) 4
پيوست3 10
فرم تجديد نطر شده مقياس سازگاري زناشويي(RDAS) 10
پيوست 4 13
پرسشنامه محقق ساخته ويژگيهاي جمعيت شناختي 13
پيوست5 14
فرمت جلسات غني سازي روابط زناشويي 14
کاربرگها 29


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: برچسب ها : پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه . ,
ن : مهندس موسوی
ت : پنجشنبه 3 بهمن 1398

دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی E-Marketing


مشخصات فایل

تعداد صفحات 13
حجم 359 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی E-Marketing جهت رشته مدیریت در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


بازاریابی الکترونیک عبارتست از به‌کارگیری کانال‌های الکترونیکی ارتباط با مشتریان به منظور نشر پیام‌های بازاریابی [۱].در همین ارتباط، بازاریابی اینترنتی اصطلاحی است که عموماً بدین معنی است: دستیابی به اهداف شرکت از طریق برآوردن و فراتر رفتن از نیازهای مشتریان به نحوی بهتر از رقبا با استفاده از فناوری‌های دیجیتالی اینترنت [۲]. بازاریابی اینترنتی عبارتست از فرایند ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان از طریق فعالیت‌های اینترنتی به منظور تسهیل تبادل ایده‌ها کالاها و خدمات به نحوی که اهداف هر دو طرف را محقق سازد.[۳] این تعریف شامل بخش‌های زیر است: فرایند، ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان، استفاده از اینترنت در انجام فعالیت‌های بازاریابی، مبادله، تحقق اهداف طرفین. همچنین بازاریابی آنلاین به شرکت‌های عضو شبکه‌های لجستیک بازاریابی که حاوی جریانی از اطلاعات کالاها خدمات، تجارب و پرداخت‌ها و اعتبارات می‌باشند اشاره دارد[۲].


فهرست مطالب
بازاریابی در عصر دیحیتال :
۱-روش های گران و پر هزینه ای هستند که شرکت های کوچک توانایی استفاده از آنهارا ندارند
۲-روش هایی هستند بدون بازخورد آنی
نمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال:

۱۰ مهارت:
۱-تحلیل داده
۲-تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی
۳-بازاریابی ایمیلی
۴-بازاریابی موتور های جستجو
بهینه کردن محتوای وبسایت برای جذب بازدید کنندگان
پرداخت به ازای کلیک در گوگل


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: برچسب ها : دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing . ,
ن : مهندس موسوی
ت : سه شنبه 1 بهمن 1398

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات 49
حجم 532 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

فهرست مطالب

ارگونومي چيست؟

بار زياد كاري

فشار كاري كم

استرس

منابع استرس

استرسورهای سازمانی

استرسورهای فردی

استرسورهای محيط کار

استرسورهای فيزيولوژيكي

استرس شغلی

استرس و عملكرد كاري

استرس و سلامتی

استرس - سلامتی و بهره وری

علائم اوليه ناشی از استرس

آسيبهای ناشی از استرس

عواقب استرس شغلی در محيط کار

پيشگيری و کنترل استرس

قسمتی از متن

استرس شغلی: به يک پاسخ هيجانی و روانی “ مضر ” اطلاق می شود که در زمانيکه نيازهای شغل با نيازها و تواناييهای فرد همگون نباشد ايجاد می گردد. استرس شغلي را مي‌توان جمع شدن عامل‌هاي استرس زا در وضعيت‌هاي مرتبط با شغل دانست كه بيشتر افراد نسبت به استرس زا بودن آن اتفاق نظر دارند. همچنين استرس شغلي به عنوان كنش متقابل بين شرايط كار و ويژگي‌هاي فردي شاغل، ميزان بيش از حد خواست‌هاي محيط كار و در نتيجه فشار‌هاي مرتبط با آن است كه فرد بتواند از عهده آنها برآيد.

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي " می باشد که در حجم 49 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: برچسب ها : پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی . ,
ن : مهندس موسوی
ت : دوشنبه 30 دی 1398

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته در 265 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات 265
حجم 967 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی علوم تربیتی


توضیحات کامل

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته در 265 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

فهرست مطالب

بخش اول: مقدمه

آموزش

تدریس

تدریس(یاددهی) بر خط

یاد گیری

یادگیری وب محور

ویژگی های یادگیری فعال

محورهای یادگیری

مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی

استراتژیهای یادگیری نوین

عوامل اصلی و موثر در آموزش و طراحی آموزش

رویکرد اکتشافی

اهداف رویکرد اکتشافی

روش پژوهش

ویژگیهای روش پژوهش

رویکرد عرضه مطالب

الگوی طرح درس

بحث گروهی

هدف بحث گروهی

گام اصلی در بحث گروهی

گروه های حل مسئله

بررسی گروهی

طوفان مغزی

چهار قاعده اساسی بارش یا طوفان مغزی

مزایای روش بارش مغزی

محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری

روش پرسش گری ( پرسش و پاسخ )

محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری

روش فعال یاد دهی – یادگیری مبتنی بر IT و ICT

مدارس هوشمند

جايگاه IT در آموزش و پرورش ايران

نقش معلم در مدارس هوشمند

نقش فناوري اطلاعات در مدارس هوشمند

برنامه هاي مدرسه در مدارس هوشمند

اجرای نقش یا ایفای نقش

شبیه سازی

فهرست منابع

بخش دوم: ماهيت تدريس و رابطه آن با يادگيري

ديدگاه اول : نفي رابطه ضروري ميان ياددهي و يادگيري

گاه دوم : رابطه ضروري ميان ياددهي – يادگيري

جمع بندي

بخش سوم: ماهيت مبناي علمي تدريس

اولين فرضيه نيوتون

دومين فرضيه نيوتون

تمثيل نقشه

ماهيت مبناي علمي قلمرو تدريس

ديدگاه علم تدريس

ديدگاه مبناي علمي براي تدريس

ديدگاه قائل به دانش متكي بر پژوهش دانشگاهي ( علم تدريس )

ديدگاه دانش متكي بر پژوهش كلاس درس ( هنر تدريس )

مراحل اقدام پژوهي از ديد زهوريك :

جمع بندي

بخش چهارم: رويكردهاي ياددهي - يادگيري مكاتب رفتارگرايي ٬ شناخت گرايي و انسان گرايي

رويكردهاي ياد دهي – يادگيري

الگوي مواجهه عمدي

معرفت شناسي

اقسام معرفت شناسی

اهداف نظام آموزشي

هدف هاي رفتاري غير آشكار

مباني معرفت شناسي مكتب انسان گرايي

رويكردهاي ياد دهي – يادگيري مكتب رفتارگرايي

يادگيري از نظر پياژه

جمع بندي

پیشنهادات

قسمتی از متن

اگر هدف از تدریس را، یادگیری فرا گیرندگان بدانیم. با توجه به دیدگاه جان دیوئی هدف و شیوه و روش های رسیدن به هدف را نمی توان از هم جدا کرد، و شیوه و هدف به صورت واحد در می آیند. در این حالت می توان کنش های یاددهی – یادگیری را یک فعل واحد دانست.

ویژگی های یادگیری فعال:

1- یادگیرندگان بطور فعال در فرایند یادگیری مشارکت دارند.

2- فرایند یادگیری از علائق، خواسته ها و اداراکات یادگیرندگان آغاز می شود.

- محیط یادگیری بنحوی سازمان یابد که در آن یادگیری فراگیر – محور جریان داشته باشد.

4-تجارب یادگیری باید بنحوی سازمان یابد که یادگیرنده را در روشن سازی و بیان نیازهایشان کمک می کند.

5- هر کسی بتواند بر اساس تجارب و اطلاعات خود در یادگیری نقش مهمی را ایفا کند.

6- معلم به همان اندازه از شاگردان یاد بگیرد که هر شاگرداز وی و سایر یادگیرندگان یاد بگیرد.

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " روش تدریس پیشرفته" می باشد که در حجم 265 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: برچسب ها : پاورپوینت روش تدریس پیشرفته ,
ن : مهندس موسوی
ت : دوشنبه 30 دی 1398

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی ورزشکاران را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.


مشخصات فایل

تعداد صفحات 41
حجم 76 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی ورزشکاران را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

اضطراب یکی از حالات ناخوش آیند هیجانی است که میزان اندک آن در دستیابی به موفقیت موثر و بیش از حد آن مخرب است (هامر ، 1995). تعریف عملیاتی اضطراب شناختی و جسمانی عبارتند از امتیازی که فرد از پاسخ به پرسشنامه اضطراب شناختی و جسمانی بدست می آورد .برای اندازه گیری اضطراب شناختی و جسمانی از مقیاس اسمیت (1990) استفاده شد.یک آزمون خود گزارشی چند بعدی است که به منظور سنجش اضطراب جسمانی و شناختی ساخته شده است . این آزمون دارای 21 عبارت می باشد و هر آزمودنی به سولات از اصلاٌ ، کمی ، در حد متوسط ، بسیار زیاد پاسخ می دهد و برای سنجش 3 زیر مقیاس است . این زیر مقیاس های عبارتنداز ؛ اضطراب جسمانی ( آیتم های 1-4-8-11-12-15-17-19-21 ) ، نگرانی ( آیتم های 3-5-9-10-13-16-18 ) و عدم تمرکز (آیتم های 2-6-7-14-20) .


کشاورزی و پوران (1389) در تحقیقی راهبردهای مقابله ای در پیش بینی اضطراب شناختی – جسمانی و اعتماد به نفس ورزشکاران انفرادی و تیمی مورد بررسی قرار داده و یافته ها نشان داد که بین راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل و هیجان با اضطراب شناختی – جسمانی و بین راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل با اعتماد به نفس ورزشی، رابطه معنا دار وجود داشت. راهبرد های مقابله ای مبتنی بر عمل و راهبردهای مبتنی بر هیجان 779/. واریانس اضطراب شناختی – جسمانی و 541/. واریانس اعتماد به نفس ورزشی راتبیین کردند. نتیجه این که راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل اضطراب شناختی _ جسمانی راکاهش و اعتماد به نفس ورزشی را افزایش می دهد اما راهبردهای مقابله ای مبتنی بر هیجان، تاثیر بر عکس دارد.

اضطراب شناختی

اضطراب شناختی مولفه روانی اضطراب است و با انتظارات منفی و نگرانی های شناختی درباره خود و موقعیت و پیامدهای احتمالی (مثل احتمال شکست) مشخص می شود.اضطراب بدنی مولفه جسمانی اضطراب است و ادراک فرد از پاسخ های فیزیولوژیک و برانگیختگی منفی را نشان میدهد.(مارتنز ، 1990)
اضطراب شناختی به تفکرات همراه با اضطراب جسمی اشاره دارد. تفکر اضطرابی شامل نگرانی، دلواپسی، خود کم بینی و مطمئن نبودن به خود است (سواین و جونز، 1993).

اضطراب جسمانی

هنگام اضطراب فرد دچار تغییرات جسمی انگیزشی می شود، از جمله افزایش ضربان قلب، بالا رفتن فشار خون، ناراحتی های دستگاه گوارش، تنگی نفس، برافروختگی پوست و امثال آن. این علائم شبیه علائم هیجان است (البته کاملا همان تغییرات نیست). تغییرات جسمانی همراه با اضطراب را اضطراب جسمی گویند (مارتنز و همکاران 1990).


فهرست مطالب

تعریف نظری اضطراب شناختی و جسمانی

تعریف عملیاتی اضطراب شناختی و جسمانی

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب شناختی و جسمانی

مقدمه 19
2-2- مبانی نظری اضطراب 20
2-2-1-اضطراب شناختی23
2-2-2- اضطراب جسمانی23
2-3- انواع اضطراب 23
2-4- نظریه های اضطراب24
2-4-1-نظریه اضطراب چند بعدی 25
2-4-2- نظریه فاجعه 25
2-4-3- نظریه اضطراب بهینه 26
2-5- چگونگی اندازه گیری اضطراب 26
2-6- نشانه های اضطراب 27
2-7- سبب شناسی و درمان اضطراب از دیدگاه روان کاوی ، رفتاری و شناختی 27
2-7-1- نظریه روان پویشی 27
2-7-2- نظریه رفتاری28
2-7-3- نظریه شناختی 29
2-7-4- نظریه طرحواره بک 32
2-8- مدل شناختی کلارک و ولز32
2-8- 1- الگوی شناختی اضطراب اجتماعی راپی و هیمبرگ ( 1997
2-18- مروری بر پژوهشهای پیشین
2-18-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور
2-18-2-تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
2-19- جمع بندی سوابق پژوهش و چشم انداز

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی . ,
ن : مهندس موسوی
ت : شنبه 28 دی 1398

پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی

دانلود پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی‌فمی، در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول: كلیات، فصل دوم:. جایگاه ترویج در توسعه كشاورزی، فصل سوم: رهیافتهای گوناگون ترویج كشاورزی، فصل چهارم: آشنایی با روشهای آموزش ترویجی، فصل پنجم: سازمان و مدیریت منابع انسانی در ترویج كشاورزی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 173
حجم 155 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی علوم کشاورزی و منابع طبیعی


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی، در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:كلیات

مقدمه

واژه ترویج

مفهوم ترویج

انواع آموزش

تفاوت آموزش ترویجی و آموزش رسمی

فلسفه آموزش های ترویجی

اهداف ترویج كشاورزی

اصول آموزش های ترویجی

نقش ترویج كشاورزی

زمینه فعالیتهای ترویجی

كاركردهای نظام ترویج

كاركرد ترویج

سیر تكاملی ترویج كشاورزی

ج- تاریخچه ترویج كشاورزی در ایران

فصل دوم: جایگاه ترویج در توسعه كشاورزی

مقدمه

اهداف اساسی ترویج كشاورزی

نیاز به ترویج

تأثیر عوامل گوناگون بر ترویج كشاورزی

عوامل بوم‌شناسی

عوامل اقتصادی

عوامل سیاسی

عوامل اجتماعی فرهنگی

عوامل زیرساخت

عوامل نهادی

فصل سوم: رهیافتهای گوناگون ترویج كشاورزی

مفهوم رهیافت

رهیافت ترویج كشاورزی عمومی

رهیافت آموزش و دیدار

رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

اهداف رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

مزایای رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

معایب رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

رهیافت پروژه

رهیافت توسعه نظام‌های زراعی

ویژگی‌های اساسی رهیافت توسعه نظام‌های زراعی

رهیافت تسهیم هزینه

رهیافت مؤسسه آموزشی

رهیافت سازمان كشاورزان

عوامل مؤثر بر ظهور و پیدایش سازمان‌های كشاورزان

سه نقش اساسی سازمان‌های كشاورزان

انواع سازمان‌های كشاورزان

فعالیت‌های تعهدشده توسط سازمان‌های كشاورزان

نقش سازمان‌های غیردولتی و ارتباط آنها با سازمان‌های كشاورزان

مشكلات سازمان‌های كشاورزان در جهان سوم

نیاز به تحولات در ساختار نظام ترویج

فصل چهارم: آشنایی با روشهای آموزش ترویجی

معیارهای گزینش روش ترویجی مناسب

روشهای آموزش انفرادی

ملاقات در خانه و مزرعه

دیدار ارباب رجوع از اداره ترویج

تماس‌های غیررسمی

كشاورز نمونه

روش ارتباط تلفنی

ارتباط از طریق نامه

رو‌ش‌های آموزش گروهی

نمایش های عملی

روز مزرعه

گردش صحرائی

برگزاری مسابقات

بحث‌های غیر رسمی

ایراد سخنرانی

روش حل مسأله

روش پرسش و پاسخ

سمینار

كارگاه

گروه بحث

روش شور همگانی

طوفان اندیشه

ایفای نقش

روش واحد كار یا پروژه

روش‌های ارتباط جمعی

فصل پنجم: سازمان و مدیریت منابع انسانی در ترویج كشاورزی

شرایط ویژه یك سازمان ترویج مناسب

مفهوم مدیریت

مهارت‌های مدیر

وظایف اصلی مدیریت

كاركردهای فرآیند مدیریت

مشكلات مدیریتی سازمان‌های ترویج كشاورزی

چالش‌های اساسی مدیریت ترویج كشاورزی

سیاست‌های مناسب در نظام ترویج كشاورزی

اصول اساسی در رهیافت مدیریت منابع انسانی

نظام تشویق كاركنان ترویج

كارگزینی یا تأمین نیروی انسانی در سازمان

انواع انگیزش

نقش‌های گوناگون مروجان كشاورزی

معیارهای انتخاب مروجان كشاورزی

نیازهای مهارتی مروج

نیازهای آموزشی مروجان

پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی ,

ن : مهندس موسوی
ت : يکشنبه 22 دی 1398

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی

هدف از این پایان نامه بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 90
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی هنر و گرافیک


توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته هنر

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی

چکیده:
دیوید هاکنی ( David Hockney) (زاده ۹ ژوئیه ۱۹۳۷) نقاش، طراح، چاپگر، عکاس انگلیسی و یکی از مهم‌ترین پیشگامان جنبش پاپ آرت دهه ۱۹۶۰ است.هاکنی به سبب نوجویی پیگیر، تنوع و تناقض آثارش یکی از هنرمندان نامدار و اثرگذار دهه‌های اخیر به شمار می‌آید. او همچنین یک محقق در زمینه هنر می‌باشد.دیوید هاکنی از جمله نقاشانی است که طبیعت را خیلی خوب می‌شناسد و در مسیر کارش گزینش‌‌های هنرمندانه‌ای از آن بروز می‌دهد.ترکیب‌بندی‌های موجز و خوش‌فرم و در عین حال ساده نشانگر این می‌باشد.
این پایان نامه مشخصه ها و تحلیل آثار دیوید هاکنی با تاکید بر وفاداری به طبیعت و درگیر شدن با آن را مورد بررسی قرار می دهد.
کلمات کلیدی:

دیوید هاکنی

تحلیل آثار دیوید هاکنی

ویژگیهای آثار دیوید هاکنی

مقدمه:
در فصل اول قبل از هر چیز به شرایط دنیای نو در عصر حاضر اشاره شده است و چون دیوید هاکنی در دورانی زندگی کرده که مدرنیسم و پست‌مدرنیسم حاکم بوده، به تعاریفی از این دو واژه پرداخته شده.درک نوین هاکنی از هنر نقاشی نشان از این دارد که وی مدرنیسم و در واقع شرایط دنیای نو را در زمان و مکان خود یافته است. با اینکه آن بنیان حسی و زیبایی شناسانه‌ای که پایه و اساس مدرنیسم است در کار وی وجود دارد اما از طرفی آن جنبه عصیان و تقابل که مدرنیسم با سنت دارد و هر نوع گرایش به سنت را رد می‌کند، هاکنی در آثارش راه می‌دهد البته این کنش از سوی وی آگاهانه است.
در واقع همانطور که نقاشان پست‌مدرن سنت را از جهان هنری خود حذف نمی‌کنند و برگشتی متناسب با زمان و مکان و عمدتاً فنی و متریالی با سنت دارند (نه ساختاری)، از این زاویه دیوید هاکنی هم مستثنا نیست ـ مشعوف بودن هاکنی به جنبه‌های جالب جهان محسوس و بویژه تکنیک‌های این هنرمند از جمله شباهت‌های اجرایی وی از این نظر همچون نقاشان رنسانس پیشین که با تکنیک «تمپرا» کار می‌کردند مانند «پیرو دلا فرانچسکا» برخورد خلاقانه هاکنی را با مقوله پست‌مدرن در زمان خود نشان می‌دهد.
در فصل دوم به این نکته اشاره شده که در میان طراحان معاصر کمتر طراحی است که در زمینه طراحی و حتی تصویرسازی به اندازه دیوید هاکنی کار کرده باشد. همچنین به توضیح در مورد خاصیت‌های عناصر بصری از جمله خط ـ سطح و بافت و ریتم و ... پرداخته شده که به طرز فوق‌العاده‌ای در کارهای هاکنی می‌بینیم. همچنین گزینش‌هایی که خاص نگاه هاکنی است.شاید در نگاه اولیه و ظاهر بعضی از طراحی‌ها و نقاشی‌های هاکنی طبیعت‌گرایانه و یا رئالیستی (به عنوان یک سبک نه یک روش عام هنری) به نظر بیاید اما با کمی تعمق متوجه ساماندهی دقیق و چند بعدی در آن، در یک وحدت کلی می‌شویم.
در فصل سوم به این مهم دست می‌یابیم که هاکنی در ارتباط با طراحی صحنه و نقاشی چقدر نوآوری کرده مثلاً یک صحنه از واقعیت را که همه به راحتی از کنارش می‌گذرند او با طرز فوق‌العاده و زیبایی در آن دخل و تصرف می‌کند و آن را به تصویر می‌کشد. به بیان دیگر با چیدمان جدیدی از فیگور و اشیاء در ترکیب‌بندی تفسیر جدیدی را از انسان‌ها و محیط پیرامونشان می‌کند.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه

فصل اول:دیوید هاکنی و ویژگی‌های کلی دوران وی 3

مدرنیسم و مسائل تازه 3
پست‌مدرنیسم 18

فصل دوم:واقعیت و تأثیر آن بر آثار دیوید هاکنی 25

عملکرد خط در طراحی 35
کشیدن یک خط، دیدن یک خط 35
حرکت بصری 36
ارزیابی حرکت 39
خطوط محیطی و حرکت 44

فصل سوم:هاکنی و کاوش در بیان هنری 50

نقاشی و عکاسی از زبان هاکنی 59
هاکنی و ابداع و نوآوری 62
هاکنی و طراحی صحنه 71
فلوت سحر‌آمیز از زبان دیوید ها‌کنی: 75
نتیجه‌گیری: 87
فهرست منابع و مآخذ: 89


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: برچسب ها : بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی . ,
ن : مهندس موسوی
ت : سه شنبه 17 دی 1398

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست شامل 33 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 4140 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

ارتباط و تعامل مدیران و کارمندان در یک تیم و مجموعه نقش به سزایی در روند پیشرفت آن دارد. از طرفی دیگر فرهنگ مجموعه و سازگاری افراد با آن خود تعیین کننده ی موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از برنامه ریزی هاست. یکی از راه هایی که می توان از طریق آن تیم را به خوبی هدایت کرد، ارائه و دریافت بازخورد موثر یا Feedback و جا انداختن فرهنگ این کار در تیم و مجموعه است. در این مبحث قصد داریم به تعریف کلی این موضوع و تأثیر آن بر تیم بپردازیم.

تعریف کلی بازخورد Feedback

اگر بخواهیم بازخورد را معنی کنیم می توان گفت: فرآیندی است که در آن اثر یا خروجی یک عمل بیان می شود تا در صورت نیاز تغییراتی در آن صورت پذیرد. درواقع هر کاری که انجام شده یا برنامه ریزی های آن مطرح می شود، نیاز به بررسی و ارائه بازخورد دارد تا بتوان با استفاده از نظرات و تحلیل های دیگران، بهترین راه را انتخاب کرد.

وجود بازخورد برای بقای تمام سازوکارهای موجود در دنیای کسب و کارها، سیستم آموزشی و اقتصادی امری ضروری است. بازخورد باید یک جریان دوطرفه باشد. به طور مثال می توان گفت همان طور که مدیر یا سرپرست یک تیم به اعضا بازخوردی از فعالیت هایشان را ارائه می کند، اعضای تیم نیز باید بتوانند بازخوردی متقابل ارائه دهند.

در سازمان ها بنا بر کارهای انجام شده و پیشین شخص (یا برنامه ریزی های جاری) به او بازخورد داده می شود تا برای رفتار فعلی و آینده ی خود تدبیرهای لازم و تغییراتی که رو به بهبود است را درنظر بگیرد.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف کلی بازخورد

تفاوت کلی بازخورد و انتقاد

در چه شرایطی می توان ارائه بازخورد را عملی کرد؟

ویژگی های بازخورد موثر در سازمان

تعریف کلی بازخورد موثر

ویژگی های کلی بازخورد موثر

اهمیت بازخورد موثر

پایان

عنوان : بازخورد یا فیدبک چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازخورد یا فیدبک چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: برچسب ها : پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست . ,
ن : مهندس موسوی
ت : دوشنبه 16 دی 1398